Piękna jest Bestią


REWOLUCJA W SPÓDNICACH -> SIŁA NA OBCASACH -> ENERGIA O SMAKU SZMINKI…

O czym mowa? O pięknych, szalonych, nieokiełznanych , energetycznych i SILNYCH istotach płci „słabszej”. 

Nadszedł czas na małe podsumowanie. Minął miesiąc zajęć, gdzie początkowo założyłam eventy 1x w tygodniu. Szybko się jednak okazało, że jest zapotrzebowanie na treningi 2x … a teraz i nawet w planie stałe 3 pory w tygodniu. Laski rosną mi w siłę. 

163044448979135945TxuU2kbac

Siła jest rodzaju żeńskiego, to żadna nowość, napisano o tym chyba milion książek i publikacji. NADAL JEDNAK ZNAJDUJĄ SIĘ ISTOTKI, KTÓRE ZANIM CHWYCĄ ZA KETTLA, MUSZĄ SIĘ UPEWNIĆ, CZY PRZYPADKIEM IM ZA DUŻE BARY NIE UROSNĄ I NIE ZANIKNIE BIUST!  OMG, omg, omg omg……NOOOOOOOOOOOOOOOŁ! Powiem więcej!  Dodając do swoich regularnych aerobów chociaż troszkę treningu siłowego:

  1. fantastycznie uwypuklicie tyłek,
  2. pomniejszycie obwód w talii,
  3. zarysujecie mięśnie brzucha,
  4. wyrysujecie obojczyki,
  5. wysmuklicie twarz i szyję,
  6. wzmocnicie plecy,
  7. NIE MÓWIĄC JUŻ O TYM, ŻE OBROŚNIECIE W PIÓRA, PODKREŚLICIE CHARAKTEREK I ZACZNIECIE W KOŃCU BARDZIEJ ZDECYDOWANIE MACHAĆ BIODRAMI MASZERUJĄC W SZPILKACH!

> Wiem co mówię, uwierzcie mi <

Pamiętam jak początkiem roku tworzyłam czarodziejski projekt… strzeliłam sobie sweet focię na tle lustra i dopisałam swoja złotą myśl:

„UWIELBIAM MOMENT, KIEDY LUDZIE WIDZĄC MNIE, OCENIAJĄ PO WYGLĄDZIE….. i czekają jak zatańczę,

A JA WTEDY BIORĘ SZTANGĘ W ŁAPĘ”wymowne? OWSZEM – miało być z IRONią ,ale na poważnie.

A wiec ziarnko do ziarnka, zbierałam myśli, idee treningową, materiały… potem poszedł PR i oto mamy. Moje drugie dziecko, koncept zajęć siłowych dla kobiet. Niech się dzieje, niech się rozprzestrzenia. Dziewuchy macie być silne i piękne, macie zadzierać nosa wyrywając kettle w swingach, macie zdobywać doświadczenie i słać pozytywną energię w eter.

> JESTEŚCIE MOJĄ WIZYTÓWKĄ, TAK JAK JA JESTEM DLA WAS. ZRÓBMY RAZEM COŚ WIELKIEGO, udostępniajcie <

* Jestem kobietą, bykiem ale i sroką ;)… poniżej przedstawiam mój autorski nieśmiertelnik IRONiczny. Polecam jako naszą wizytówkę. Dodam, że w planach również koszulki z logiem. A to dopiero początek!

Zrzut ekranu 2013-09-19 o 09.10.57

Dodaj komentarz